Vrijdag 10 juli van 19.00 tot 00.00 uur sluiten we samen het seizoen af voordat ons wijkcentrum de Burghardt dichtgaat voor de zomervakantie.
Het idee? Gezellig samen zijn en doen waar je zin in hebt! πΈβ οΈβοΈπ²
πΈ Speel je gitaar? Neem hem mee. Zin in een potje kaarten? Schuif aan. Wil je knutselen, een spelletje doen, kletsen of iets anders organiseren? Alles mag, niets moet!
Heb je een groter idee of heb je iets van het wijkcentrum nodig? Laat het ons dan even weten. We denken graag mee!
Laten we er samen een mooie en spontane avond van maken voordat iedereen uitwaait tijdens de zomer! βοΈπΉ
π Wijkcentrum
ποΈ Vrijdag 10 juli
π 19.00 β 00.00 uur
Iedereen is welkom!